BENEFICIILE MEDITAȚIEI

[drawattention]

Sursă foto: Mindful Schools

[mks_progressbar name=”DISTRESS” level=”Minim” value=”10″ height=”20″ color=”#511b00″ style=”rounded”]

[mks_progressbar name=”STARE DE BINE” level=”Maxim” value=”100″ height=”20″ color=”#00d34d” style=”rounded”]

[mks_progressbar name=”RELAȚII POZITIVE” level=”Maxim” value=”80″ height=”20″ color=”#1e73be” style=”rounded”]

[mks_progressbar name=”ALTRUISM” level=”Maxim” value=”95″ height=”20″ color=”#dbd700″ style=”rounded”]

[mks_progressbar name=”STIMĂ DE SINE” level=”Maxim” value=”90″ height=”20″ color=”#ed6600″ style=”rounded”]

➀  Reduce gândirea disfuncțională și dezadaptativă:   gândurile negative, grija zilei de mâine, proiecțiile, așteptările etc.
➁ Crește flexibilitatea cognitivă: scoarța cerebrală prezintă niște inflorescența specifice în zona cortexului prefrontal dar și inhibiția amigdalei și a zonelor asociate fricii, anxietății din paleocortex.
 Corelează puternic cu starea de well-being: practicanții sunt bucuroși și au o stare de fericire care provine din experiența prezentă.
➃  Optimizează relațiile cu cei dragi:  persoanele care practică meditația mindfulness sunt mai puțini egoiști și sunt mai degrabă orientați către nevoile celuilalt, către ascultare și înțelegere, deasemenea sunt distrași de la situațiile de cuplu difuncționale precum cearta excesivă.
➄ Reduce stress-ul:  numit și boala secolului, latura negativă a stress-ului, distress-ul, este dizolvată prin practica consecventă. 

 

Întoarce-te “Înapoi în prezent”

Mă găsești și pe:

Healing. Stress reduction. Relaxation.

Sesiune individuale de terapie holistica si masaj Reiki

Cauți echilibrul minte, corp, spirit?

Găsește cursul potrivit